Sweet home Alabama



Känner alltid hur kreativiteten flödar så fort jag kommer hem,
här finns det inga störningsmoment, ingen sambo, inga vänner,
inga affärer, jag älskar min sambo & alla mina vänner, men ibland
behöver man bara få vara & få lite rum för att andas & hinna i kapp
med sig själv.

Sover genomsnitt 13 timmar hemma hos mor & far, lyxar till det
med honungsrostade mackor & ljuvligt thé, tar långa höstliga promenader
i skogarna med mina små liv, dem springer som aldrig förr nu när inget
koppel tvingar dem kvar.
Försöker hinna i kapp med alla alster som ska bli klara, men hinner dock
påbörja minst lika många nya.
Sminkar mig mellan varven för att vara på topp tills utbildningen & nya mål i
livet i börjar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha häftigt! Blir jätteskoj om vi ska fota ditt smink i studio någon gång :D



Kramar!

2010-11-10 @ 18:06:39
URL: http://ukura.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0