elegi

 

Längesedan nu, tiden finns inte. Dagarna ramlar förbi i Stockholm med

intensiva timmar & mycket lärdom.


Ikväll gjorde jag mig ordning, för att gå på halloween fest, efter halva maken
så gav jag upp, tvättade mig & bestämde mig för att stanna i soffan, med en bra film,
julmust & satsumas.
Jag börjar bli gammal, men jag gillar det, livet ändrar sig & just nu ligger fokus på så
mycket annat än fester, det finns ett helt andra möjligheter som öppnar sig för mig nu & där väljer
jag att lägga min energi.

Just nu ser jag fram emot två stora jobb genom utbildningen, min älskade sambo
gör fina visitkort som jag ska dela ut.
Sen kommer min praktik i Eskilstuna samt Stockholm börja nu & i februari är jag på
egen fot & då börjar det jag har drömt om så länge.

& snart är julen här, jag & älskade har köpt vackra julstjärnor till våra stora
fönster & en vit julgran ska inhandlas i veckan, planer för pepparkaksbak &
lussebullar smids & julklapparna har planerats, världens bästa tid på året helt klart.

nu ska jag sluta, lägga mig i soffan & krama min älskade, denna update
tillägnar jag min allra finaste kaka, jenny!
puss på dig.



Kommentarer
Postat av: matilda

vackra kvinna.

det glädjer mig så att det går bra för dig.

det förtjänar du. <3

2010-11-10 @ 11:10:07
URL: http://cepeunge.blogg.se/
Postat av: jenny/entertainme

haha, jag tackar jag!



puss!

2010-11-14 @ 18:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0