this is it


Uppdateringarna är få nu för tiden, dygnet har för få timmar & jag har aldrig
någon gång trivts så som jag gör nu med mitt liv.
ALLT är underbart i mitt liv, jag älskar det.
Har börjat arbeta på MUS både i Eskilstuna & Stockholm där jag trivs som fisken
i vattnet, vad härligt det är när man äntligen hittar rätt.

Har arbetat på min första visning i onsdags i Stockholm på clustret.
Make up store hade för sin nya serie Frozen Diamonds en modevisning
med kläder special gjorda för detta tillfälle.
Jag sminkade Maria Montazami & många andra trevliga människor, jag
& Therese ägde verkligen & aldrig har vi fått så många lovord, när make up store
ledningen ringer upp dagen efteråt för att tacka för ens medverkan & lämnat rekommendationer
i våra namn för hela MUS, då åker ens självförtroende uppåt!





Imorgon är det jobb på Götgatan i Stockholm, sen ska jag gå på Make up stores
modevisning i Eskilstuna på kvällen, ni som inte har köpt era biljetter, spring
till Make up store i Eskilstuna & köp, imorgon vill ni inte missa.

Nej nu ska jag krypa ner i sängen & sakna min älskade man som jobbar natt.
Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: pubes

men jag är inte chockad! du är så jävla braaa darling!!!

2010-12-03 @ 23:04:21
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: matilda

sa jag inte det? att det en dag skulle bli din tur.

njut nu hjärtat. du är bäst. <3

2010-12-07 @ 10:07:42
URL: http://cepeunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0